Translate

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Edison- Einon-Einstein-Fisher



Ηomas Edison. "Οι δάσκαλοί μου έλεγαν ότι το κεφάλι μου είναι κλούβιο. .. ο πατέρας μου νόμιζε ότι ήμουν ηλίθιος, και σχεδόν πείστηκα ότι ήμουν."

Dorothy Einon - ψυχολόγος και συγγραφέας, ομιλητής στο πανεπιστημιακό κολέγιο του Λονδίνου.

Albert Einstein. Μου είπε ότι οι δάσκαλοί του έλεγαν ότι ... ήταν διανοητικά αργός, ακοινώνητος, και "χαμένος" στα ανόητα όνειρά του...- Hans Α. Einstein, για τον πατέρα του.

Sophy Fisher - δημοσιογράφος, πρώην ανταποκρίτρια του BBC στη Γενεύη. "Βλέπω τα παιδιά σήμερα να προσπαθούν να κάνουν όσα έκανα κι εγώ για να σταματήσω τους υπόλοιπους ανθρώπους από το να βλέπουν μόνο τις αποτυχίες τους - αναστατώνοντας την τάξη, να κρύβονται, να επικαλούνται ανύπαρκτες ασθένειες, να χάνουν τις εργασίες τους. Τα γράμματα στις σελίδες ήταν χωρίς νόημα, χωρίς περισσότερη λογική από το «spaghetti» του αλφάβητου. Στο σχολείο του χωριού μου δεν θα μπορούσα να κρύψω πραγματικά το γεγονός ότι ήμουν η ηλίθια της τάξης." Πήγε τελικά στο πανεπιστήμιο του Cambridge.Noel Gallagher - Oasis Rock Group, στιχουργός-συνθέτης. "Έχω πρόβλημα με λέξεις που έχουν πάνω από έξι γράμματα. Φαίνεται ότι όταν με «φτιάξανε» κάποιος έκανε αστεία. Μπορείτε να το φανταστείτε? "Κάνετε αυτόν τον τύπο συγγραφέα, αλλά θα τον κάνουμε να γράφει με το αριστερό χέρι του και να παίξει την κιθάρα με το δεξί!". Οι σχολικές ημέρες ήταν οι χειρότερες της ζωής μου. Μια φορά ο δάσκαλος της μουσικής μου είπε: "Δεν έχεις ιδέα από μουσική. Δεν ξέρεις ούτε καν τις κλίμακες".


(Πηγή :  http://hamomilaki.blogspot.gr/2009/10/famous-dyslexic.html )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου