Translate

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Agatha Christie- Winston Churchill-Dr. Simon Clemmet-Tom Cruise


Agatha Christie - συγγραφέας. Θεωρείται η ευρύτερα δημοσιευμένη και με τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία συγγραφέας όλων των εποχών, το έργο της "η ποντικοπαγήδα" ήταν ένα από τα πιο πολυπαιγμένα έργα της αγγλικής ιστορίας θεάτρου. Έγραψε για τον εαυτό της, "το γράψιμο και ο συλλαβισμός ήταν πάντα τρομερά δύσκολα για μένα. Οι επιστολές μου ήταν χωρίς την πρωτοτυπία. Ήμουν εξαιρετικά κακή ορθογράφος και έχω παραμείνει έτσι μέχρι σήμέρα."
Winston Churchill. "Οι σχολικές ημέρες μου μ’ είχαν αποθαρρύνει αρκετά. Δεν ήταν ευχάριστο να αισθάνεσαι εκτός τάξης κι ότι είσαι τόσο πίσω στην αρχή του αγώνα."
Dr Simon Clemmet - σε ηλικία 28 ετών, στο πανεπιστήμιο του Stanford της Καλιφόρνιας, ήταν ο Άγγλος επιστήμονας που ανέλυσε την ένωση άνθρακα η οποία βρέθηκε σε μετεωρίτη από τον Άρη. Είχε τη ταμπέλα του "αργού" στο σχολείο έως ότου εντοπίστηκε η δυσλεξία του. Σε ηλικία 11 ετών πήρε χαμηλό βαθμό σε μια σχολική έκθεση για την επιστήμη, στην ίδια έκθεση επίσης αναφερόταν, ότι είχε περιθώρια βελτίωσης στα μαθηματικά. Μόλις πιστοποιήθηκε ότι ήταν δυσλεκτικός, σε ηλικία 12 ετών άκμασε και αυξήθηκε η εμπιστοσύνη του. Ακόμα και τώρα, δεν μπορεί να γράψει μια επιστολή χωρίς τον ορθογραφικό έλεγχο του υπολογιστή του. Στέλνει συχνά με φαξ τα επιστημονικά έγγραφά του στον πατέρα του στην Αγγλία για να διορθώσει τα ορθογραφικά του λάθη. Αυτή τη στιγμή ολοκληρώνει το PHD του στην φυσική χημεία.
Tom Cruise - ηθοποιός. "η παιδική μου ηλικία ήταν εξαιρετικά μοναχική. Δεν είχα πολλούς φίλους. Ήμουν δυσλεκτικός και πολλά παιδιά με κορόιδευαν. Εκείνη η εμπειρία μ’ έκανε να κλειστώ στον εαυτό μου γιατί μαθαίνεις σιγά-σιγά να αποδέχεσαι σιωπηρά την κακομεταχείριση και τον εμπαιγμό". "Έπρεπε να εκπαιδεύσω τον εαυτό μου να συγκεντρώνω την προσοχή μου. Έγινα πολύ οπτικός κι έμαθα πώς να δημιουργώ διανοητικές εικόνες προκειμένου να κατανοώ αυτά που διάβαζα."
(Πηγή :  http://hamomilaki.blogspot.gr/2009/10/famous-dyslexic.html )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου