Translate

Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Ενδείξεις δυσλεξίας στο Δημοτικό Σχολείο και προτεινόμενες δραστηριότητες.



Ενδείξεις της δυσλεξίας στο δημοτικό
Δεν φέρνει πληροφορίες από το σχολείο στο σπίτι.
Δεν θυμάται ποιες σχολικές εργασίες να προετοιμάσει.
Δεν κρατάει το μολύβι σωστά στο χέρι.
Γράφει άσχημα γράμματα, αρχίζει στη μέση της
σελίδας ή στη μέση του τετραδίου.
Ανοργάνωτο, δεν μπορεί να φτιάχνει τη τσάντα του.
Δεν θυμάται πολλαπλασιασμούς.
Αγγίζει, αλλά δεν θέλει να το αγγίζουν.
Δεν μπορεί να μάθει πως δένονται τα κορδόνια του.



Δραστηριότητες για την ανάπτυξη των ικανοτήτων
Επιβράβευση της σωστής συμπεριφοράς.
Χειροτεχνικές δραστηριότητες με γράμματα, νούμερα κτλ.
Επανάληψη (γραπτή) της ορθογραφίας το πρωί
πριν πάει στο σχολείο.
Χρήση σημειωματάριου για ημ/νία τεστ, εργασίες.
Να συζητηθεί ανοιχτά η κακή συμπεριφορά.
Να απευθύνονται στους σχολικούς συμβούλους,
ιατρούς, ψυχίατρους, νευρολόγους, ψυχολόγους,
λογοθεραπευτές για την διάγνωση και θεραπεία.
Να μάθει την έννοια του πρωί, μεσημέρι, βράδυ.
Παλαμάκια όταν συλλαβίζουμε.
Χειρ/κες δραστ/τες με σχήματα , γράμματα, νούμερα.
    
   Οι ενδείξεις που αναφέρθηκαν δεν αντιστοιχούν απόλυτα σε οποιασδήποτε μορφής μαθησιακή δυσκολία, καθώς μπορεί απλά να είναι απόρροια ψυχολογικής πίεσης του παιδιού και άρα πρέπει να αντιμετωπιστεί διαφορετικά. Σε κάθε περίπτωση είμαστε πολύ προσεκτικοί και δεν βιαζόμαστε να βγάλουμε γρήγορα συμπεράσματα απλά έχουμε στο μυαλό μας τις πιθανές ενδείξεις και παρατηρούμε κάθε αντίδραση του παιδιού για μεγάλο χρονικό διάστημα και συμβουλευόμαστε τους ειδικούς παιδαγωγούς.

(Πηγή: http://www.dyslexia-correction.gr/el/diagnosis.php)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου