Είναι χρήσιμη
για όλα τα παιδιά στην τάξη, η περίληψη της ύλης. Τελειώνοντας το μάθημα ο
δάσκαλος καλό είναι να κάνει μια ανακεφαλαίωση για το τι έχει διδάξει. Μ αυτό
τον τρόπο οι πληροφορίες είναι πιθανότερο να πάνε από τη βραχεία μνήμη σε μεγαλύτερη
διάρκειας μνήμη.
- Όταν η εργασία
για το σπίτι έχει οριστεί, είναι σημαντικό να ελέγχεται ότι το παιδί καταγράφει
σωστά τις οδηγίες. Βεβαιωθείτε ότι το παιδί έχει στην κατοχή του αυτά που
χρειάζεται.
- Στην μπροστινή
σελίδα του βιβλίου, για τις κατ’ οίκον εργασίες, σημειώστε τους αριθμούς
τηλεφώνων ορισμένων φίλων τους, έτσι εάν υπάρχει κάποια αμφιβολία να μπορούν να
τηλεφωνήσουν και να τις ελέγξουν.
- Βεβαιωθείτε
ότι τα μηνύματα και οι καθημερινές δραστηριότητες που γίνονται στην τάξη
καταγράφονται, και ποτέ δεν έχουν σταλεί προφορικά.
- Ενθαρρύνετε
τις καλές οργανωτικές δεξιότητες με τη χρήση φακέλων και διαχωριστικών για να
έχει εύκολη πρόσβαση στις εργασίες.
- Χωρίστε τα
καθήκοντα σε μικρά κομμάτια πληροφοριών που είναι εύκολο να τα θυμούνται.
- Οι σημειώσεις
ή τα βοηθητικά φυλλάδια είναι πολύ περισσότερο χρήσιμα.
- Καθίστε το
παιδί, όσο γίνεται, κοντά στον δάσκαλο έτσι ώστε ο δάσκαλος να είναι διαθέσιμος
να βοηθήσει εάν καταστεί αναγκαίο.
Αντιγράφοντας από τον πίνακα.
-Χρησιμοποιήστε
διαφορετικού χρώματος κιμωλίες για κάθε γραμμή, εάν υπάρχουν πολλές πληροφορίες
γραμμένες στον πίνακα, η υπογραμμίστε κάθε δεύτερη γραμμή με διαφορετικού
χρώματος κιμωλία.
-Βεβαιωθείτε ότι
το γραπτό κείμενο έχει καλά διαστήματα.
-Αφήστε όσα
έχετε γράψει στον πίνακα αρκετή ώρα, για να βεβαιωθείτε ότι το παιδί δεν
βιάζεται ή ότι η εργασία δεν έχει σβηστεί από τον πίνακα πριν το παιδί
τελειώσει την αντιγραφή.
(Πηγή:http://www.alfavita.gr/arthron/)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου